13 de novembre 2009

TCM Clásico homenatja Clark Gable amb un marató de pel·lícules i un documental


La Metro Goldwyn Mayer es va encarregar de convertir Clark Gable en el galant més recordat de tots els temps. A Allò que el vent s'endugué, va enamorar a una Vivien Leigh vestida d'Escarlata, i a Saratoga a una Jean Harlow que es feia dir Carol... D'altra banda, com si no se sabés on començava l'home i on acabava l'actor, fora de la gran pantalla Gable també va conquerir dives del setè art com Grace Kelly, la seua companya a Mogambo. Així, tot i que en la història del cinema ja és un immortal indiscutible, aquest mes farà 49 anys que Clark Gable va desaparèixer. En aquest sentit, el canal de pagament TCM Clasico ha programat per dissabte, 14 de novembre, un marató amb alguns dels seus títols més destacats.  La programació especial començarà a les 14.25h. amb la pel·lícula San Francisco, el drama sobre el terràtremol del 1906 que Woody Van Dyke va dirigir l'any 1936, i que és una de les cintes clàssiques que més ens va impactar quan érem menuts. Tot seguit, a les 16.20h., TCM Clásico emetrà Saratoga, i a les 17.55h, la inoblidable Lo que el viento se llevó. A les 21.30h., el canal de pagament oferirà el documental de producció pròpia Clarck Gable: El perfecto galán, i acabarà la marató, a partir de les 22.00 h., amb la projecció de Mogambo. Quatre pel·lícules imprescindibles i un documental per conèixer a fons les llums i les ombres d'una de les figures masculines més importants del Hollywood clàssic.

1 comentari:

enlacescatalunya ha dit...

Tu millor que ningú saps l’esforç que suposa mantenir un bloc amb informació rellevant i d’interès. Normalment la satisfacció personal per aquest treball és més que suficient. Però, de vegades, necessitaries que aquest esforç estigués recompensat econòmicament encara que només fos de forma simbòlica. No estem parlant de guanyar-se la vida amb els blogs, que també podria ser. Parlem d’aquests diners extres que et dónan una satisfacció especial ja que és aconseguit amb tot el teu esforç creador. Ja hi ha plans publicitaris que compleixen aquesta funció. Segur que els coneixes. El nostre pot complementar perfectament a qualsevol altre i oferir-te uns diners interessants que et permetrà un regal de tant en tant.